lørdag 29. august 2015

Etterlengtede hvite gulv

Etter vi kom hjem fra ferie, har dagene bare suset avsted.
Ukene går, og kalenderen viser snart september.
Jeg kan ikke fatte og begripe hvor alle sommerdagene har tatt veien.

Det er visst bare å gripe tak og henge med...
Denne høsten blir full.
Forrige tirsdag startet jeg opp som student igjen.
-sånn bare for å være sikker på at dagene, og ukene skulle bli fulle nok;)

Før vi dro på ferie, tok jeg meg selv i nakken, og fikk malt stuegulvet.
Det var en kjempejobb, men akk...så verdt det:)







Stua ble utrolig mye lysere, og fargen på veggen ble en helt annen inntil lyse gulv.



Hvite bikkjehår er en sagablott..
Nå er det bare sølete, små bikkjepoter som setter spor på gulvet;)



Her i Holmestrand, skinner sola i dag.
Deilig med sånne fine sensommerdager.
Elsker den friske luften om morgen, og den deilige varmen
fra sola om dagen.


Håper du har en strålende helg:)








Jeg setter stor pris på om du legger igjen noen ord i kommentarfeltet under:)











2 kommentarer:

  1. Det ble kjempe fint! Det gjør seg virkelig med malte gulv :) Jeg har selv malt gulvet på kjøkkenet hvitt, og jeg er stort sett fornøyd :) Det eneste er når man har hund, som vi begge har, er at klørne har en tendens til å ripe litt opp.. Så da må jeg gå over å flekke. Så litt jobb er det, men veldig fint :)

    Så nydelige de hvite stolene var forresten :)

    Ha en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  2. Ja det er sant det, at malte gulv og hund blir litt ekstra jobb... Men pytt pytt;)
    Di hvite stolene er et finnfunn, som jeg egentlig skulle trekke om. Men jeg valgte å male dem istede, og det funker helt fint:)

    Takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord her hos meg, det setter jeg veldig stor pris på:)

    SvarSlett