tirsdag 25. mars 2014

Endelig har våren kommet til Holmestrand :)

Vårvær..
I dag er det ett utrolig deilig vær her i vår lille Vestfoldby. Solen skinner fra skyfri himmel og det er nesten ikke antydning til vind! Deilig altså...
Men tror ikke jeg får vært så mye ute i sola i dag... Planen er nemlig å male taket i loftstuen :)
Jeg gleder meg veldig til å komme i gang, for nå er jeg så lei av furuhelvete der oppe! Synes det er på høy tid å få det hvitt! Og jo... det finnes altså loftstuer der ute som henger igjen på 90 tallet og smykker seg med gulnet furu...hehe *grøss* 

I dag drar min kjære på jobbreise til London, så da passer det jo fint at jeg maler litt. Greit å ha noe å henge fingrene i mens han er borte.

Jeg har også kjøpt meg en gammel brun tvbenk, som jeg tenkte jeg skulle jazze opp litt:) Den kjøpte jeg fra di lokale gjenbruk-sidene på facebook for en 200 lapp. Elsker å sitte å bla på di sidene, plutselig dukker det opp skatter folk skal kvitte seg med :)

Jeg har bestilt nye knotter til tv benken fra ebay.
Synes disse var så søte:) 
Også var det fri frakt på dem, tror di kostet ca 13 kr stk. Du kan kjøpe dem her.

Gleder meg til å komme hjem fra jobb og sette igang!:)

Ha en super dag i det deilige vårværet alle herlige!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar