mandag 31. mars 2014

Goood Mandag...!

Da var mandagen her igjen...

Da var det mandag igjen, litt blåmandag for min del. Jeg har vært hos legen i dag morges, og sjekket kneet mitt... og jammen fikk jeg løpeforbud (!) Det er jo KRISE! 
Da jeg var ute å løp forrige mandag, skjedde det noe med kneet mitt, fikk så veldig vondt.. men i.o.m jeg bare var 2 km hjemme fra så fortsatte jeg å løpe... jeg måtte jo komme meg hjem på ett eller annet vis uansett tenkte jeg..;) På kvelden stivnet beinet helt og alt var vondt, natten ble søvnløs.. Ivrig som jeg er prøvde jeg meg på en rolig tur i går kveld, men dessverre med samme resultatet... så nå må jeg på MR og har fått løpeforbud.. Utrolig kjedelig for jeg har jo meldt meg på Holmestrand maraton til lørdag!

Det gikk vist i vasken for min del :(

Men helgen... den var jo bare fantastisk!
WOW  for en fantastisk deilig helg det har vært! Her i lille Holmestrand har solen skint fra morgen til kveld. Denne helgen har det blitt en del deilige timer ute, men jeg har også fått malt litt på loftstua og vært på loppemarked. Jeg fant ikke di helt store skattene på loppemarkedet denne gangen, men fant en søt hvit duk jeg tenkte kunne være fin på kjøkkenbordet :) Den har fått ett par runder i vaskemaskinen med vanish, så nå henger den til tørk. Bildet over er tatt på en strand i Tønsberg...mmm synes det lukter så godt av sjøen...frisk sommerlukt :)

Jeg og våre to minste frøkner fikk sådd litt frø på søndagen. Siden været var så deilig tok vi med oss alt stæsjet ut, og kosa oss i sola. Vi brukte åtte tomme blikkbokser, blonde/hamptråd, blomsterpinner, farget kartong og dymomaskin. Enkelt og greit, og ett veldig koselig resultat!


Bare se her:



Vi lot lokket sitte på di største blikkboksene og limte kartongen rett på lokket.




Hva synes du? Jeg og jentene ble veldig fornøyde ihvertfall. Nå bare venter vi på at det skal spire og gro på kjøkkenet:)



Håper du også hadde en fin helg..! Koselig du tittet innom:)







Legg gjerne igjen en liten hilsen:)





2 kommentarer:

  1. Ubeskrivelig herlig vær i helgen.
    Nå har våren kommet ♥

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg :)
    Kom gjerne tilbake. Har forresten en liten give away gående nå.
    Heng deg på om du vil!

    Ha en fortsatt fin mandag!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig tilbakemelding <3
    også første kommentaren på bloggen min da gitt!
    Det er stas hihi :)

    Slenger meg gjerne på give awayen din,
    og håper på det beste :)

    Håper du får en superduper tirsdag i det
    deilige været <3

    SvarSlett