torsdag 20. mars 2014

På den Danske landsbygda

Skatter på private garasjesalg.

I fjor sommer var jeg og min kjære, på en ukestur til herlige Danmark. Vi leide hytte i den lille sjarmerende byen Ebeltoft. Flere av dagen kjørte vi lange turer på den Danske landsbygda. Vi kom stadig over små, og litt større private garasjesalg/loppemarked som vi stoppet innom. Kan bare fortelle at vi kom over så utrolig m a n g e skatter! 

Ett av funnene som jeg nok er mest fornøyd med, er tre gamle trekasser. Jeg synes di er så utrolig sjarmerende. Den ene av kassene bruker jeg til å ha blader og aviser i. Den andre har jeg hengt opp på veggen inne på kjøkkenet som en hylle.



Siden trekassen er ganske gammel og skjør, tåler den ikke allverden med tunge ting.
Og det morsomste av alt, var at hun søte gamle damen bare skulle ha 30,- stk for disse fiiine gamle kassene.

Jeg har en kasse igjen som jeg ennå ikke helt har bestemt meg for hva den skal brukes til... hmm.. muligens den skal få lov til å stå på terrassen med søte sommerblomster i:)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar