mandag 15. desember 2014

Di herligste "til og fra" lappene

Her i huset går det mye i innpakking om dagen,

tipper det er en del andre som driver med det samme ;)
Jeg har alltid en hel haug med gaver å pakke inn, sånn helt på tampen...

Da jeg ikke er av den strukturerte typen,
som har alt klart to uker før julaften...minst..
så skjer all innpakkingen i siste liten... gjerne "dagen føre dagen"...
....hvert eneste år...
og i år er visst intet unntak..hihi..:)


Her om dagen fant jeg disse søte "til og fra" lappene.
Tenk å få gaver med disse herlige navnlappene på da..! 
Disse er jo supersøte!
Må prøves!

Må sies med engang at dette er ikke mitt bilde,
dette er inspirasjon jeg har funnet på nettet.

Bildet er lånt av Meny sin facebookside.






Håper dere er litt mer i rute til jul enn det jeg er... ;)

Ønsker dere en riktig så fin førjulstirsdag..!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar