lørdag 13. desember 2014

~ Juleforberedelser ~

13. desember og fremdeles ingen snø..

Hvor blir den av, den burde jo vært her nå synes jeg...

Sånn bortsett fra å vente på snøen, har jeg hatt fullt opp med å sjonglere
mellom to jobber. Derfor har det vært litt stille fra meg di siste ukene.

1. Januar 2015 begynner jeg i NY jobb!

Det gleder jeg meg veldig til. 
Etter snaue to år, bak en pc skjerm er jeg endelig på plass i pleien igjen!
Hadde aldri trodd jeg skulle savne helsevesenet og pleien så fort. 
-Sene kvelder, helger og røde dager..
-Gå underbemannet og slite med tunge brukere og kjenne tidspresset
hele tiden puste en i nakken..
~
Men akk så givende å kunne hjelpe mennesker i vanskelige livssituasjoner,
gå hjem fra jobb og vite at akkurat DU har gjort en forskjell i noens liv..

~

Selv om jeg har hatt fullt opp med jobb og doble vakter har jeg da fått pyntet litt til jul :)

~

Kjøkkenet har blitt pyntet med Hyasinter og en furukvast.
Synes røttene er så utrolig fine i seg selv, så di ønsket jeg skulle synes:)




 
 Juleduk og røde lys er jo ett must!



Stuen har jeg ommøblert, og malt over fondveggen.
Synes stuen fikk et roligere og mer helhetlig preg.

Jeg kommer tilbake til forandringene i stuen i ett senere innlegg;)



 "Lille frøken linselus" sniker seg med på bildet ;)



 Ektorp sofaen er byttet ut med en beige sjeselong sofa.


Gangen må jo også pyntes..


Håper dere nyter førjulstiden så godt dere kan!
Det gjør jeg.. :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar