mandag 19. mai 2014

Aaaribah!

Woow for ei uke dette har vært!
Uken startet med at jeg var noe utslitt, men lykkelig og fornøyd etter et vellykket konfirmasjonsselskap på lørdag.

Onsdag morgen kl 04:45 stod vi opp og kjørte inn til Gardermoen, vi skulle til Spania, på visning!
Skal love deg det var en del sommerfugler i magen der vi satt på flyet på vei ned.
Vi var utrolig spente!






Hele onsdagen gikk med til visninger i forskjellige leiligheter, i ett ganske nytt Golf Resorts.
Og vi fant fort ut at dette området var midt i blinken for oss. 
Dette leilighetskomplekset lå veldig usjenert til og nærmeste by var en liten sjarmerende by, som ennå ikke hadde blitt preget av turismen i Spania. 

20 min unna ligger en ganske stor by, Murcia.
Der får man alt, alt fra STORT shoppingsenter, til fotballstadion og Ikea.
Og 12 min med bil, di herligste strendene man kan tenke seg!






Dette bildet er tatt fra verandaen på en av leilighetene vi så på:)

Vi brukte ikke lange tiden på å bestemme oss for å legge inn ett bud.

Fyy søren så spente vi var mens vi gikk å ventet på telefonen som avgjorde om vi var blitt leilighetseiere i Spania eller ikke!

Det var V E L D I G   L A N G E timer.

Etter langt om lenge og lengre enn langt osv...

Leiligheten ble vår!

Aaaariiibah!!


Og siden leiligheten er umøblert så er jeg i full gang med å innrede og planlegge.
Absolutt alt må kjøpes inn.
Jeg storkoser meg!

Så vi blir nok å finne på Haccienda'n (leiligheten har fått det navnet) i feriene fremover :)





Ha en superduper dag i sommerværet!

Hos oss blir det en rolig ettermiddag med småpusling i hagen og grillings til middag.




Klem Trude

 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar