tirsdag 20. mai 2014

Bordkort


Tenkte å vise dere bordkortene vi laget til konfirmasjonsbordet. 




Etter å ha tenkt en stund frem og tilbake, ble vi enige om å forsøke oss på kakepopsbordkort!


Jeg bakte vaniljekake og smuldret den helt opp til fine fine kakesmuler.
Så blandet jeg inn vaniljekrem, til det ble en fast deig.
(Her brukte jeg vanlig Piano vaniljekrem)

Jeg og konfirmanten trillet passe store baller og stakk kjærlighetpinner inn i dem.
Her lønner det seg å smelte sjokolade, dyppe pinnen i sjokoladen og så stikke den i kakepopsen.
Da sitter pinnen bedre fast. 

Kakepopsene ble satt i fryseren frem til dagen føre konfirmasjon. (Navnskiltene hadde vi gjort klare i forkant, klippet, stemplet og limt.) 

Dagen føre konfirmasjon tok jeg dem opp av fryseren og dyppet dem i smeltet sjokolade,
drysset litt pynt på og satte dem i små muffinsformer. 


Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, farlig godt smakte di også:)













Klem Trude


Legg gjerne igjen en liten kommentar,
det hadde jeg virkelig satt pris på <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar