tirsdag 13. mai 2014

Strawberry daiquiri og en lynvissit til Spania.

Etter endt konfirmasjon, gjestene hadde reist og vi hadde ryddet mesteparten på plass igjen var det rett i pysjen, krype godt oppi sofan og puste ut! Og det gjorde slettes ingenting at min kjære tok jordbærene som ble igjen, og disket opp med favoritt drinken min -nemlig Strawberry daiquiri! 

Det hadde jeg jommen meg fortjent, synes jeg :)



Her er det store ting på gang, og jeg er helt i hundre! Men det må jeg komme tilbake til litt senere...ikke så mye jeg kan fortelle om akkurat nå dessverre!:)
Planen var å slappe av og bare småpusle litt denne uken, men her blir det visst full fres alikevel...altså ingen hvilehjem denne uken heller!

I morgen drar vi til herlige Spania! Jeg skal jo ikke akkurat sutre over det, ett par dager med sol og varme er jo ikke å forakte:) 

Ha en finfin kveld!


Klem fra Trude 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar