onsdag 21. mai 2014

Innredning av ferieleiligheten.





Til min store lykke, var leiligheten vi kjøpte i Spania umøblrert! Deilig å kunne handle inn alt selv og få det akkurat slik som jeg (eller vi da) vil:)

Jeg er i full sving med å planlegge! Her er noen av tankene mine.








Synes disse sofaene fra IKEA er enkle, men stilrene. 










På soverommet til meg og min kjære, har jeg lyst på blått. Synes blått er en fantastisk fin farge til alt det hvite.









Og terrassen...sukk...der blir det både avslapning og mye god mat. Jeg ønsker ett stort bord, med god plass til alle slik at vi virkelig kan slappe av å nyte måltidene sammen.












Ser for meg tekstiler i duse behagelige farger, men også litt som kan bryte med alt det lyse.

Møblene blir nok stort sett handlet på IKEA i Murcia, mens tekstilene kommer jeg til å kjøpe både her hjemme og i spanske interiørbutikker. 



Jeg kan nesten ikke vente med å ta noen heftige shoppingrunder langs Spanias solkyst!




Har du leilighet i Spania eller ferietur der mye, og har tips å komme med. Både til innredning, gode restauranter, fine interiørbutikker og utflukter, så blir jeg veldig glad for det:)










Håper du får en superduper dag!





Klem Trude.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar