mandag 7. april 2014

Happy Happy Monday

En merkelig stille helg.

Denne helgen har vært litt av alt, men mest av alt...avslapping og litt alenetid. Vi har for engang skyld hatt barnefri...rett og slett litt etterlengtet  kjærstetid sammen :)
På lørdag gikk startskuddet for Holmestrand Maraton, for di som hadde friske nok knær vel og merke... jeg er jo dessverre ikke med i den prominente gjengen lenger! ”snufs”
Mens andre var ute på vårens første løpetur, var jeg hjemme og satt med benet høyt hevet. Jaa joo jeg var vel på en aldri så liten runde på shopping også m jeg ikke husker helt feil...såå gæli er det ikke med beinet at det ikke henger med på ei lita runde hihi;)

Men jeg fikk også tatt litt kjøkkenbilder...Her kommer di!:)




Kjøkkenet har blitt pusset opp i to omganger. I høst malte jeg kjøkkeninnredningen, fra mørke brunt til hvitt. Veldig fornøyd med at det ble betraktelig lysere og triveligere.
Rett føre jul malte jeg taket og veggene. Nå som tak og innredning ble så lyst og fint, tok jeg sjansen på litt mer farge på veggene.




Neste prosjekt blir å male flisene over benken med kalkmaling. Da skal jeg bruke Vintage kalkmaling fra Lille Lardal




Synes det er så praktisk med denne sittebenken, i og med at vi støtt og stadig er syv stykker rundt middagsbordet. Og jeg skal ikke stikke under en stol at jeg bare elsker sånne sittebenker, synes di er så koselige og lune med pels og puter:)



Puh...Henger du med ennå?? Da må jeg si jeg er rimelig imponert:) Dette ble ett litt lengre innlegg enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet. 

Nå om dagen driver jeg å pusler litt med påskepynt. Jeg er ingen stor fan av di tradisjonelle, heller grelle (i mine øyner) påskeggene. Jeg har laget en liten vri, en sukkersøt vri vel og merke:)
Lager ett innlegg om det i løpet av ett par dager tenker jeg... har noen egg jeg tror  dere kommer til å like;)


Ha en superduper Mandag :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar