onsdag 23. april 2014

Hverdagen kaller...


Da var Påsken 2014 over med ett brak!
Jeg må si påsken sto til forventningene. Når man ikke har hatt påskeferie på ca 15 år så bygger forventningene seg rimelig godt opp.

Vi tilbrakte påsken vår i herlige Valdres! 
Jeg var i Valdres for første gang i høst, da vi "overtok" leiligheten vi leier.
Jeg har bare forelsket meg helt i denne lille bygda. 
Fantastisk natur, deilig frisk luft og herlige mennesker!
Snakk om å få ro i kropp og sjel! :)

Bildet er tatt fra Bjørgovarden.

Langfredag gikk vi på skitur opp til Bjørgovarden...og for en utsikt! 
meeen det var en laaang tur opp for meg og minstefrøkna, som ikke akkurat er veldig skivandte. 

Oppover er jo en ting -men nedover er noe helt annet...

Langfredag... med hundrevis av skiglade folk i løypene og jeg med null kontroll, det sier seg selv at det ble knall og fall, og noen ukontrollerte utsagn der jeg suste nedover di bratteste bakkene... Skal ikke legge skjul på at jeg fikk mange til å smile litt ekstra i løypa da jeg passerte dem i full fart med armer og bein overalt!

Jeg priser meg lykkelig for at ikke jeg dro med meg andre i fallene mine.

Jeg var veldig glad da nedoverbakkene var unnagjort og vi til slutt kunne sette oss ett lunt sted å spise pølser og drikke kakaoen. 

Da var jeg endelig tilbake i komfort sonen igjen, HERLIG!


Nå er det bare 2 1/2 uke igjen til konfirmasjonen, så her er det fullfart med både malingspensel og baking. Planen i dag er å male ferdig strøk nr 2 på taket i loftstuen, og male mandler til makronbaking i morgen :)


Håper dere har hatt en superduper påske :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar