mandag 7. april 2014

Sweet easter, pastellfarger og blonder.

Sukkersøte påske egg.




Her i huset er barn nummer fire av fem nede for telling.. Forkjølelsen herjer og slår ut en etter en..
Vel vel, da regner jeg med at vi er "ferdig" med sykdommen til påskeferien starter hvertfall, og det er jo helt perfekt, for da suser vi til fjells! Kan jo ikke være syke på påskefjellet ;)

Jeg skal ikke engang late som om jeg synes disse vanlige glorete påske eggene er spesielt fine *grøss*
I år får våre barn, søte pastellfargede påske egg! Jaja våre barn må garantert finne seg i mye rart, men tviler på at klager på disse søte eggene...di er jo nesten til å spise opp spør du meg;)



Eggene er malt med to strøk vanlig heftgrunn.
Deretter blandet jeg heftgrunn med vanlig hobbymaling for å få duse pastellfarger:)




Jeg måtte ha to strøk for at det skulle dekke godt.
Når eggene var tørre, knøyt jeg blondebånd og grov høyssing rundt. Blondebåndene kjøpte jeg på Nille
Og vola....sweeti easter❤️






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar