tirsdag 8. april 2014

Jeg er forelsket.

Jeg klarer rett og slett ikke styre meg.

Og det er rart i grunn for jeg liker jo egentlig ikke denslags engang..
Men det er jo det som gjør forelskelser så magiske..det strider mot all fornuft, det er sanser og følelser som tar overhånd. 
Ja nå skal det sies at min utkårede i dette tilfellet er...hold dere fast...fargen mintgrønn! Ja du leste riktig
M I N T G R Ø N N.

Denne fargen har tatt meg med storm, jeg klarer liksom ikke å ta øynene vekk fra den... Den er som sukkertøy for øyet. 
Med sin duse, rolige og vennlige utstråling, klarer den å få meg helt mo i knærne (som om ikke jeg er mo nok i knærne fra før hehe)

Om fredagen var jeg og min kjære en tur på Gulskogen i  Drammen. Da måtte jeg selvfølgelig en tur innom Kremmerhuset 
Der fant jeg verdens vakreste lille mintgrønne skapning!


Den ble med oss hjem, og står nå så fint å pryder kjøkkenbenken :)


Hva synes du om vårens pastell farger? Har du en favoritt?


Legg gjerne igjen en kommentar under, det hadde vært veldig gøy å høre hvilken farge du har lagt din elsk på nå i våres:)


Ha en finfin dag!





Ta deg gjerne en tur innom Bloggurat.net, Kanskje du finner en ny favoritt blogg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar