fredag 11. april 2014

Konfirmasjon, skittene vinduer og skjellamper fra ellos.


Goood fredag der ute!

Her er det strålende sol ute, allerede, og klokken er bare såvidt passert 8:30 på kvisten. Det lover veldig bra for helgen synes jeg. 
Håper jo på strålende sol av flere grunner:
EN: Fordi humøret og energien stiger når solen skinner. Elsker når våren viser smakebiter av sommeren vi har i vente.
og TO: Fordi jeg har masse å gjøre ute i hagen, vi skal jo ha konfirmasjon om bare fire uker(!)







Hjelpes! 
Vinduene må i iallefall vaskes, solen er nådeløs og ga meg klar beskjed om det i dag morges, da den skinte så uskyldig på di  stakkars vinterskittene vinduene mine...jada, jeg skal vaske dem!





Det er visst ikke bare i hagen jeg har mye å gjøre føre konfirmasjonen. 
Litt overivrig satte jeg igang ”prosjekt loftstuen” 
I mitt hode skulle det gå veldig fort å male over taket, fire strøk.. Kunne jo ikke ha furutak på loftstuen i 2014(!) 

Jeg hadde jo ikke akkurat tatt med i beregningen at jeg skulle skade kneet. Kneskaden kom da jeg var halveis på første strøk! 
Jeg har en følelse av at det blir nok å henge fingrene i denne helgen også:)


Jeg har gått og siklet på disse nydelige skjell-lampene i lengre tid nå, men synes di har vært litt i dyreste laget. Men så kom jeg over denne:





Denne er fra ellos og du finner den Her
Jeg synes den er kjempe lekker! 
Tror den kommer til å passe perfekt på soverommet.

Billig var den også. Jeg betalte 499,- for den, og siden jeg hadde samlet opp noen rabattkuponger fikk jeg lampe nr 2 for 249,-  Og JA! jeg kjøpte to :))
Eneste dumme er at di ikke kommer føre 10 mai...
Men men venter gjerne litt på disse to:)



God helg, håper det blir strålende vær der du er også!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar