mandag 14. april 2014

Påskemodus!


Jada vi skal på fjellet i påsken! 

Siden påskeferie og påskefjellet ikke er det jeg har drevet mest med di siste årene, er jeg ganske rusten når det gjelder pakking og logisk tenkning. Jaa hva trenger man egentlig å ha med??

Det viktigste er vel å få med seg ungene, bikkja og alle påskeeggene:)
Heldigvis er det min kjære som har kontroll på skiene.
Skal ærlig innrømme at jeg er en skikkelig vimsekopp, som alltid pakker i siste liten og ALLTID har glemt ett eller annet... Null struktur..

I sommer når vi skulle på telttur klarte jeg å glemme liggeunderlag og teltstenger...(rest my case). 
Jeg kan skrive under på at det er fryktelig hardt å ligge rett på bakken, bare med et fleeceteppe under soveposen! Men det er en helt annen historie.


Bildet er tatt nede i havna her i byen. Elsker den plassen:)


Dette blir første påskeferien jeg skal på, siden jeg var liten. 
Når man har jobbet i helsevesenet i 15 år er man ikke bortskjemt med påskeferier sånn som "alle" andre er. Da betyr påsken "røde dager" og litt ekstra i lønningsposen neste måned. 

Men i år, som jeg jobber på kontor, ja da blir det påskefjellet!

Så nå må vi sammen skape nye påsketradisjoner, jeg og min kjære og våre, tilsammen, fem barn:)
Det gleder jeg meg veldig til:)

Hvordan påsketradisjoner har du?



Ønsker alle en super fin påske, uansett om dere jobber eller har ferie, er på fjellet eller hjemme:)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar