mandag 28. april 2014

Prosjekt Loftstue Del 1, Completed

Endelig har jeg blitt ferdig med taket i loftstuen.
Puuh… det tok jammen lengre tid enn jeg hadde planlagt.
Med avbrekk av både kneskade og den deilige påskeuken på fjellet. Og som om ikke det var nok så har jeg jobbet på hyttemessen i hele helgen! Så det ble ikke mye sol og konfirmasjonsforberedelser på meg denne helgen. Kjenner stressnivået begynner å stige bittelitt nå når det er under to uker igjen.

Men nå står den der, fin og lys og bare venter på at konfirmasjonsdagen blir ett faktum.
Jeg er absolutt ikke ferdig her oppe, jeg skal bla. ha nytt trekk på sofan, ny stol og ha en "ny" tvbenk.

Tvbenken står i garasjen og hyler etter noen strøk med maling og nye knotter, men det får bli etter konfirmasjonen. Knottene som skal brukes finner du i dette innlegget fra tidligere.

Jeg har ikke så bra bilder å vise av loftstuen ennå, men jeg kan legge ut ett jeg tok i full fart i dag morges føre jobb. Så skal jeg heller ta noen flere og bedre bilder senere i uka:)

Her er bildet før:

 Ser kvaliteten på bildet er ekstremt dårlig, men legger det ut for å kunne få ett inntrykk av forskjellen.





Her er det foreløpige resultatet :) Ikke noe god kvalitet dette heller. Jeg legger ut nye bilder når hele loftstuen er ferdig.


Det ble jo veldig mye lysere og triveligere ihvertfall.
Nå gleder jeg meg til å ta fatt på resten av loftstuen uti mai engang:)

Jeg ble veldig fornøyd med di nye liftgardinene jeg kjøpte på ellos for en rimelig penge. Di slipper inn mye lys  og bidrar til at stuen ser litt større og luftigere ut:)



Denne uken blir det mest kakebaking, vasking og andre forberedelser til konfirmasjon for min del.

Ha en superduper mandag og

Kos dere ute i det herlige sommerværet!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar