tirsdag 1. april 2014

Sjokoladens Rolls Royce !


Hverdagens små gleder.

Jeg var innom byens fargerikebutikk her tidligere i våres, da jeg var på jakt etter en ny lun farge til stuen. Mens jeg sto å tenkte og funderte, og kikket på alle di fine varme fargenyansene på veggen, kom en ansatt bort til meg og lurte på om jeg ville ha en smakebit... en smakebit av sjokolade med chilli (!) Jeg kjente at jeg faktisk var en smule skeptisk, men tenkte at sjokolade er sjokolade! Denne må testes!
Åhh for en himmelsk liten sjokoladebit det var! Det var ikke føre helt på slutten at jeg kjente chillismaken, den var akkurat passe sterk, og akkurat passe rund:)

Siden jeg har vært så uheldig å skadet kneet mitt, så skal jeg koste på meg en pakke av denne herlige sjokoladen i dag. Selv om det bare er tirsdag og selv om den er ganske så dyr! Jeg synes såpass synd på meg selv at den må jeg vel fortjene?

Med denne lille esken på fanget er det plutselig ikke så ille å ligge på sofa'n med benet høyt allikevel;)












 Denne anbefaler jeg virkelig alle å smake på! Vi jenter finner alltid en grunn til at vi fortjener en herlig liten sjokoladebit, ikke sant?




Har du smakt denne? Kommenter gjerne og fortell hva du synes om den :)




For meg var det kjærlighet ved første bit!






Jeg har forøvrig også blitt med på en "give away" på bloggen til Nederst i havna Ta en titt innom og bli med du også, så kan du vinne b.la di søteste serviettene og nydelige papirsugerør.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar