lørdag 15. april 2017

Nytt hus

Håper alle har hatt en herlig påske! Vi har hatt noen deilige dager i Valdres. Mye kos, litt ski og masse god mat. 

Rett før påske la vi ut huset vårt for salg. Endelig er tiden inne for å flytte tilbake til vakre Larvik! Tenk at vi endelig skal flytte tilbake til vårt kjære Larvik.. jeg kan nesten ikke tro det er sant, men vi har kjøpt oss hus i vår barndoms by! 
Og endelig kjenner jeg det kribler og klør i oppussings fingrene igjen! Di fingrene har ligget en stund i dvale, men nå rykker det voldsomt i dem hihi;) 
Jeg har såklart mange planer allerede, og sanker inn ideèr og inspirasjon overalt. 

Jeg har bestemt meg for disse fargene:
Bildet er lånt fra nettet.

Tanken er å bruke washed linen som rød tråd, og bruke st. Pauls blue kalkmaling på en eller to vegger i stuen, og minty breeze i gangen eller på soverommet. 
Har også lyst til å male noen av møblene i dempet sort.

Washed linen inspirasjon

St. Pauls blue inspirasjon

Minty breeze inspirasjon
Alle bildene er lånt fra nettet.

Jeg synes dette er en utrolig behagelig fargepalett.. og jeg kan nesten ikke vente med å finne frem malerulla og å skape et lunt og koselig hjem, med deilige farger og myke tekstiler 🖤 





3 kommentarer:

  1. Så spennende og lykke til med flytting og alt det der :) Høres ut som det blir helt topp og en veldig fin sommer på deg i år.

    Ha det så fint

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Nydelige farger.
    Ha en god mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังออนไลน์

    SvarSlett