onsdag 11. juni 2014

Min Første Pinsehelgen ever! Og dette blir det mer av!

Så var Pinsen over for i år, men du for en herlig Pinsehelg det har vært.
Jeg er fremdeles veldig begeistret for disse fridagene, som bare "plutselig" dukker opp.
Etter 15 år i helsevesenet har disse røde dagene gått meg hus-forbi, 
der jobber man turnusen sin uansett om det er pinse eller julaften, alle dagene er like.
Jeg hørte jo andre snakke om Pinse, 1.mai og himmelspretten.
Men jeg har, ikke før i år, skjønt hvordan det egentlig funker!
Men jeg skal nok klare å venne meg til det på ett vis;)




Her i Holmestrand har det vært rene sydentemperaturer i helgen.
 Så vi har vært mye ute i hagen og kost oss.

På fredag var vi inne på den Spanske Ambassaden og leverte søknad 
om spansk personnr. Noe vi må ha for å kunne eie leilighet der. 


Ellers denne uken har jeg pusset opp den lille do'n i 2.etg
Jeg har malt gulvet og veggene. 
Foarandringen ble stooor.

Her er "før" bildet, med lekre gule vegger;)

Jeg har hatt lyst til å male gulvene nede i stuen og kjøkkenet en stund,
 men min kjære har vært litt skeptisk...frem til nå! 
Det var jommen meg ett godt sjakktrekk å start på ett lite rom,
for å vise han hvor bra det kommer til å bli:)
Han ble imponert!

Her er resultatet:

Hva synes dere? 
Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd!:)



Klem Trude





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar