mandag 2. juni 2014

Ny uke og nye prosjekter

Da var det mandag igjen.
Men du for en fin helg det har vært!
Her i Lille Vestfoldbyen har det vært strålende sol
hele uken. Vannet i bassenget har kommet opp i hele
26 grader! Da går det fint med en dukkert for både store og små:)




Denne uken har jeg kosa meg mye ute. jeg har gjort ferdig noen
påbegynte småprosjekter, og kommet opp med ett par nye ideer!
Jeg fikk nesten ikke sove i natt, for jeg gledet meg så utrolig til å begynne
å male gulvet på lille doen i andre etasjen.




Planen er egentlig å male parkettgulvene i begge etasjer, men siden min kjære er
bittelitt skeptisk, så får jeg begynne med husets minste rom, og overbevise han
om at det er en aldeles strålende ide å fortsette med husets øvrige gulv;)



Jeg har kjøpt inn maling, ruller, tape og pensel.
Men skal prøve å holde igjen til onsdag...da er det meldt litt regn.


Må nyte det herlige været som er nå til det fulle! :)







Ortopedmannen viste seg å være en ortopeddame;)
Jeg hadde ett såkalt "runners knee" En typisk idrettskade!
Så nå er visst planen å begynne hos fysioterapeut og trene opp kneet igjen.
Hun anslo 4-6 mnd (!) Så blir nok ikke mye løping på meg denne sesongen.. snufs..

Men men... viktigste er jo at det blir bra igjen:)




Ønsker alle en finfin mandag! Nyt dagen og solen :)
Det skal jeg!

Følg meg gjerne på InstsGram som frk.trudemor




Klem fra Trude





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar