tirsdag 27. mai 2014

Helgen sett gjenom en makrolinse





For en tid tilbake...tja, det var vel i fjor sommer tenker jeg.
Kjøpte jeg meg ett enkelt makro-objektiv.
Jeg har aldri tatt meg skikkelig tid til å teste det ut,
men i helgen fant jeg det frem og prøvde meg litt frem!



Utrolig morsom liten sak...!:)
Makrofotografering blir det helt klart mere av!








Disse avblomstrede hestehovene blir jo rene kunsten gjennom en makrolinse.








Jeg elsker orkideer! 







Dette var min første test av makro...

Jeg får bare fortsette å prøve, så får
jeg kanskje dreisen på det etter hvert:)


Gøy var det hvert fall!:)




I dag skal jeg inn på Teres i Drammen.
Jeg skal til ortoped med kneet mitt.
 Jeg krysser fingre og tær for at han kan hjelpe meg.



Nå har jeg ikke fått vært ute å løpt siden føre påske! 

Det er ganske frustrerende! 

Hvert fall med tanke på at jeg spiser litt ekstra snop,
synes jo så klart litt synd på meg selv...hehe...;)
Det er ikke nå, rett føre bikinisesongen, jeg aller helst trenger ett par ekstra kilo!


Kom igjen ortopedmannen, jeg vet du kan fikse det!








Klem Trude




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar