mandag 5. mai 2014

Om jeg er i rute? Tja...



Velkommen til konfirmasjon selskap om nøyaktig 5 dager!
Om jeg er klar og har alt under kontroll?
Tja... vi får se til lørdag, om jeg noen gang var i rute eller ei ;)






Konfirmasjonen til nest eldstejenta nærmer seg med stormskritt! Og jeg klarer ikke helt å svare på om jeg er i rute eller ikke... alt er jo halvferdig.

Sjokoladekaka er ferdig baket, men ligger i kjøleskapet uten krem og pynt.
Mandlene er skåldet og malt, klare til å bli makroner. Vinduene er vasket -i første etg vel og merke..
Til og med bordkortene er bare halvferdige..
Men heldigvis er ALT klart oppe i hodet mitt! og jeg regner med at fredagskveld så er alt på stell -det pleier nemlig å gå seg til hehe:)






Planen er å bruke hvite papirposer rundt blomstene på bordet.
I stede for hampetråden blir det ett søtt sløyfebånd i lilla.
Her ser du en liten "posetest" Hva synes du? Kan det funke på ett konfirmasjonsbord?














Jeg skal ha en blomst på midten av bordet, den skal ha papirpose rundt potten og stå i en stor glassvase. Så blir det to mindre blomster på hver side. Tror det blir ganske stilig:)

Di lilla lysene skal stå i store Norgesglass med søte blonder rundt.

I dag er planen å gjøre sjokoladekaken ferdig, og å vaske andre etg.


Ha en finfin mandag!






Klem Trude




Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde vært veldig koselig :)
Tips tas gjerne imot :)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar