tirsdag 13. mai 2014

Vel overstått!

Lørdag 10. mai feiret vi konfirmasjon til min nest eldste datter.
Jeg må ærlig innrømme at jeg stresset og styret en del føre alt var på plass lørdag kl 13.
Vi serverte svinestek med poteter og grønnsaker til. Min flinke svigermor, stekte streken og laget en himmelsk god saus til...mmm.. 
Til dessert hadde vi is og kjeks.

Dagen ble fantastisk, det var virkelig verdt all jobben i forkant:)


Her kommer noen bilder fra dagen.


Kakebordet (med en ivrig liten barnehånd)

Rosa makroner på etasjefat.

Deilige friske jordbær.

Gulrotkake som min snille søster hadde baket.



Konfirmanten.


Ostekake.

Deilige vaniljekakepops.

I tillegg hadde vi nydelig brownis som lillesøster hadde laget, deilig seig kransekake som oldemor hadde med seg, og sist men ikke minst bløtkaken med "rosa helibopter" på, som bestemor hadde baket:) skal se om jeg finner ett fint bilde av den, å legge ut:)

Alle, både små og store, hjalp til og gjorde dagen uforglemmelig!
Nå er det tre år til neste gang (heldigvis!)


Klem fra Trude

2 kommentarer: