mandag 26. mai 2014

En helg med ALT, tusen takk :)

Denne helgen har vært så deilig!
Vi har koset oss ute i hagen i nydelig vær, grillet, og plantet litt.



Søndags kveld laget jeg meg en stige.
En slik stige veldig mange av dere kreative bloggere allerede har laget for lenge siden.
Men i helgen var det altså min tur:)




Jeg gikk en tur opp i skogen og samlet sammen det jeg trengte.
Saget i riktig lengde og spikret fast trinnene.
For å pynte den litt opp, surret jeg hampetau rundt trinnene, i festene.





Her er det ferdige resultatet:)















Jeg ante ikke helt hvor jeg skulle ha den, da jeg laget den.
Men tror jeg fant den rette plassen, her, ved inngangspartiet.

Planen er å lage et "velkommen" skilt å henge på den:)
Mest sannsynlig dukker det vel opp ett hjerte eller to på den også.. hihi..


Jeg har allerede sett meg ut noen gamle slitte plankebiter jeg vil bruke til velkommen skiltet.




Ellers i helgen, fikk vi startet badesesongen
da vannet i bassenget målte nesten 22 grader på søndag.
Deilig!


Endelig er sommeren her!







Klem Trude


Legg gjerne igjen ett lite spor,
så er det lettere for meg å finne tilbake til deg:)
Titter gjerne innom din blogg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar