mandag 24. august 2015

Kalkmalingens forunderlige verden

Skal si tiden flyr av sted! Jeg har den siste tiden tenkt mye på tiden... Kanskje fordi jeg, i sommer, har rukket å fylle 40. Halvveis i livet. 
Eller kanskje jeg rett og slett plutselig har sett viktigheten av å sette pris på nuet, og gjøre mer av det som gjør meg lykkelig. Viktigheten av å prioritere tiden.

Det er lenge siden jeg har vært innom her nå, men det betyr ikke at jeg ikke har hatt spennende prosjekter på gang. 
Prosjekter, og spesielt gjenbruksprosjekter er noe jeg virkelig liker å bruke fritiden min på.



I sommer har jeg bla malt Rokokkostolen min hvit. 



Denne stolen kjøpte jeg for ca 2 år siden, på <loppa>, jeg tror jeg ga en hundrings for den! Stolen hadde ett mindre pent grønt trekk og hadde vel sett sine bedre dager.. 
Men jeg falt helt for stolen og tenkte at denne, denne kan jeg få pusset opp, så den passer inn i stua vår. Og det synes jeg den i aller høyeste grad gjorde:)




Har du hatt noen spennende prosjekter på gang i sommer?

Tips meg gjerne om bloggen din:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar