mandag 31. august 2015

Med duft av deilig Lavendel

Jeg elsker Lavendel... Ikke bare er di vakre å se på,
di lukter jo så godt også! Og for en farge!!

Jeg har vært ute i haven og plukket inn litt av Lavendelen
som fremdeles blomstrer.
mmm nå lukter det såå godt på kjøkkenet.




I dag var planen å hente ett gammelt bord jeg hadde fått kjøpt på Finn.
Men jeg skal si skuffelsen var stor da ingen lukket opp..
Håper jeg hører fra ham igjen, for bordet var helt bare helt herlig:)


Og hvis du skulle lure... joda jeg HAR brukt for ett lite bord til hihi:)


Jeg får det liksom ikke helt til å stemme, at det er siste dagen i august i dag...
I morgen er det september. Da nærmer høsten seg med stormskritt.
Men det er helt greit med pledd og levende lys også:)


Ønsker deg en deilig siste-dag-i-august-dag!















2 kommentarer:

  1. Lavendel lukter kjempegodt ♥

    Fikk forresten gaven fra deg før helgen.
    Tusen takk :)
    Et eget innlegg kommer selvfølgelig på bloggen.... bare jeg får orden på den igjen....

    Siste dagen i august og solen skinner!
    Håper du har en fin dag ♥

    SvarSlett
  2. Så godt å høre at det kom helt frem til deg:)
    Kjedelig med tekniske problemer altså!
    Får håpe du snart får orden på det igjen ♥️

    Ønsker deg en fin onsdag!

    SvarSlett