mandag 7. september 2015

Tøffe tak på Loppemarked

Helga har susa avsted, jeg synes helgene går ekstra fort når jeg har
arbeidshelg!

Men selv om jeg har jobbet, rakk vi hele to loppemarkeder på Lørdag.
På vei til Larvik svinget vi innom ett gårds marked.
Der hadde di fylt opp gårdstunet med masse fine, gamle ting!
Jeg fikk kjøpt meg ett lite bord som jeg falt pladask for hihi:)

Hvor jeg skal ha bordet?
Nei det vet jeg ikke ennå....men jeg finner helt sikkert en plass ;)

Det var masse annet fint der jeg gjerne skulle hatt med meg hjem også,
men noen ganger må jeg rett og slett se mine begrensninger jeg også;)

Etter Gårds-markedet, dro vi videre til det store Loppemarkedet
på Østre Halsen i Larvik, der er det alltid fullt opp med både lopper
og folk, så jeg var veldig spent...








































































































Jeg fant dette nydelige kaffeserviset til 6, og jeg ga bare en 50lapp for det!
Kan jo fortelle dere at det ikke var helt uten kamp heller..

Bak meg i køen kom det ei eldre dame med rullator, og hun hadde
ikke til hensikt å vente til jeg hadde fått betalt og pakket inn serviset
i avispapir.
Rullatorer er som bulldosere, om man bare bruker dem riktig, og det
gjorde denne damen! Hun kjørte doningen sin rett inn i knærna mine,
igjen og igjen, i håp om at jeg ville gi etter og flytte meg...
hun ga seg søren ikke... dyttet og dyttet... til slutt måtte jeg pent be henne
om å la det vær,... men mulig hun hadde glemt å skru på høreapparatene sine,
for hun bare fortsatte og fortsatte.
Ja ja, jeg håper hun fant det hun var på jakt etter.
Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd med kaffeserviset mitt, selv om jeg fikk
ett par såre knær med på kjøpet hehe;)








































Bordet jeg kjøpte, skal jeg vise dere senere...
Jeg har ett par planer med det bordet hihi;)


Ønsker dere en riktig fin start på uken!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar