onsdag 18. november 2015

Årets Adventsstake


Dagene går så fort nå, og adventstiden kommer nærmere og nærmere for hver dag som går nå... Jeg gleder meg skikkelig til adventstiden:)

I går var jeg med ei venninne til Svelvik. Himmel for et koselig lite sted.. Der var det skikkelig sørlandsidyll. Små trange gater, hvite stakittgjerder og gamle koselige hus liggende rett ved vannet..!

På vei tilbake til bilen svinget vi innom en interiørbutikk, og der fant jeg en koselig Adventsstake.. 
Og vips så fikk jeg en ide;)
Første jeg gjorde i dag morges var å dra på plankebutikken å handle inn materialer.
Etter noen timer med skjæring, skruing og maling ble dette resultatet:)



Så dette ble altså årets Adventsstake her hos oss.. Jeg synes det er så utrolig gøy å lage litt enkelt interiør selv. Og førjulstiden passer jo perfekt til å være litt kreativ:)



Har du laget Adventsstake ennå?

Ønsker deg en finfin kveld ❤️ 



~ Klem Trude ~

2 kommentarer:

  1. Den kalde årstiden er virkelig tiden hvor en har tid til å være litt kreativ, eller hva? :)
    Adventsstaken din ble veldig fin og sikkert ingen som har lik. Gøy!

    Her i huset er det ikke en eneste adventsstake og ikke har jeg planer om det heller...
    Jepp, jeg vet... vi er blant de få som ikke har...(for vi er vel ikke de eneste??!!)
    Vi er forskjellige :) Heldigvis! ♥

    God helg ♥

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar på bloggen min, så kjekt!
    Og adventsstaken blei kjempefin! :)

    SvarSlett