søndag 13. desember 2015

Små, søte bordkort/bordpynt til juleselskapet


Nå har endelig endelig julestemningen kommet til konvallveien også.
Det hjalp visst med en skikkelig julete helg.
Og med julete, mener jeg: pepperkakebaking, middagselskap,
karamellproduksjon, juletrepynting og gaveinnpakking.
PUH...

På lørdag hadde vi foreldrene mine på ribbemiddag, og jeg fikk
offisielt innviet den "nye" spisestuen min. Og med "ny" mener jeg
så klart at den er minimum 60 år gammel ;)

Jeg og min yngste datter laget noen søte bordkort/bordpynt som
jeg tenkte å vise dere:)

Er di ikke bare herlige?
Enkle og dekorative, og ikke minst, smaker karamellfudgene heeelt
utrolig nydelig!

Jeg tror jeg har laget 3 porsjoner, men alt forsvinner før jeg rekker
å få dem på glass hihi:)

Dere skal få oppskriften i morgen...lover...



Ønsker dere alle en fin, og rolig førjulstid







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar