mandag 2. februar 2015

Vår og "Duck egg blue"


I påvente av våren, noe jeg merker jeg lengter mer og mer etter nå, snuser jeg litt på noen herlige duse pastellfarger. Etter å ha lest "Lev Landlig" har jeg falt pladask for "duck egg blue" fra Fargerike. For en fantastisk farge! Jeg har også blitt veldig fascinert av "soft mint" og "prekestolen" Elsker den blågrønne nyansen! 
Men det store spørsmålet er: hvor i alle dager skal jeg bruke disse skjønne fargene?? Jeg prøvde så godt jeg kunne å overtale minstefrøkna mi med at dette hadde vært fint på hennes rom...men nei...hun hadde visst andre planer sa hun...hmfr... Litt for lik sin mor hehe;))

Bildet er fra "Lev Landlig". Skjønn Engelsk landstil, med fargen "Duck egg".


Jeg har fått lånt med meg den nyeste fargepaletten til Fargerike. Og må si det står litt mellom "Duck egg" og "Sommerfugl". Disse fargene passer jo sammen med det meste. Deilig med litt friske farger inntil alt det beige, hvite og grå :)
Jaaa...også må jeg jo finne en vegg eller ett rom jeg kan slå meg løs på...og finner jeg ikke det, går jeg nok løs på noen møbler tenker jeg hehe;)



Ha en superfin mandag!


Klem Trude 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar