torsdag 20. mars 2014

Den Internasjonale lykkedagen

Vet dere...I dag, 20 mars, er det den internasjonale lykkedagen:) Jeg synes det er så flott at det faktisk finnes en egen dag for LYKKE! Hva er lykke for deg? For meg er lykke di små tingene i hverdagen...som når en av jentene mine kommer og gir meg en klem, hunden min logrer av glede når familien hennes kommer hjem, når min kjære stryker meg på kinnet, Lykke er å ha en familie som er der for hverandre og alltid stiller opp, Lykke er å kunne reise og oppleve nye steder og smaker. Lykke er KJÆRLIGHET! Jeg har så utrolig masse å være takknemlig og lykkelig over i livet mitt <3

Det er ikke alltid like lett å fokusere på di gode og fine tingene i livet, vi mennesker har så lett for å henge oss opp i det negative og det som er vanskelig i livet.. kanskje vi skal bruke LYKKEdagen til å legge bort vonde tanker og bekymringer for en liten stund...:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar