fredag 21. mars 2014

Resultatet etter en slapp sofavinter.

Hei på dere:)

Jeg er nok en av di som liker å ha det godt og varmt rundt meg, og derfor har det blitt svært lite trening på meg i vinter... Noe jeg angrer på nå så klart! Men jeg har nå fått på meg treningstøyet og startet på opptreningen igjen. åhh himmel så tungt å få igang kroppen igjen! I går var jeg ute å jogget 6 km rolig, og det er jammen meg på tide å komme igang igjen for jeg har meldt meg på ett løp her i byen 5 april (!)  Med den formen jeg er i nå, blir det vel heller interessant om jeg i det hele tatt kommer til mål hehe;) makan til dårlig form!
Men det er jo utrolig deilig å komme igang igjen nå som det er så deilig temperatur ute...VÅREN har endelig kommet til Vestflodkysten :)


Jeg synes det er så digg med oppskårne epler, med litt kanel på etter trening.. skikkelig kos! Og sunt er det jo også :)
Burde absolutt prøves!:)















Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar