fredag 21. mars 2014

En liten idè :)

Hvordan skjule litt rot:)

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men i mine skap er det ikke alltid like ryddig...
Jeg har lenge gått å fundert på hvordan jeg skulle klare å få Liatorpskjenken min til å se litt ryddigere ut. Jeg er så glad i den skjenken, men synes liksom ikke den kommer helt til sin rett..
Så kom jeg plutselig på en god idè...:)


Jeg fant fram en rull med tapet jeg har hatt liggende en stund, satte igang med å måle glassene,
og klippet til tapeten. Jeg festet tapeten på innsiden av glassdørene med vanlig maskeringstape. Jeg tenkte at da vil det være lettere å bytte ut tapeten senere hvis jeg har lyst på litt forandring.. (kjenner meg selv såpass, at jeg vet den dagen kan komme ganske så fort også hehe)

Jeg brukte denne tapeten fra Rusta, synes den er så søt:)


Billig er den også.. du finner den her Rusta

Og sånn ble resultatet! Lurt, ikke sant?:)


Jeg ble veldig fornøyd:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar