fredag 28. mars 2014

God fredag :)

Forberedelser til sommeren!

Åhh for et herlig vær det er her i lille Holmestrand i dag! Solen skinner og vår følelsen er på plass!
Jeg har så mage planer for denne helgen. Men det deilige er at det bare er koseplaner!
I går var jeg innom Plantasjen og kjøpte en haug med frø... synes det er så koselig å så litt nå på våren!
Også er det jo ekstra stas å pynte hagen med selvdyrka blomster:) Så i helgen skal jeg og minste frøkna på 12 kose oss med å så i kopper og kar:)




Jeg var også innom Nille og kjøpte med litt småting jeg trengte til plantingen. Synes disse "handmade with love" klistrelappene var så søte, så di får jeg sikkert brukt for til noe ;) 

Men herremin... da jeg var innom på Plantasjen, snublet jeg over denne lille go'biten av en trådsnelle!
Den falt jeg helt pladask for! Er den ikke bare helt herlig? Den måtte bare bli med meg hjem! Tenkte den passet fint inn på kjøkkenet. Jeg skal legge ut noen bilder av kjøkkenet mitt snart:)





Denne helga er det ett stort loppemarked i Tønsberg, ditt tenkte jeg at jeg skulle ta meg en tur! Åhh som jeg gleder meg!  Elsker å lete rundt på loppemarked, lete etter allverdens fine gamle skatter.
Denne helgen blir det fult opp med koselige ting å gjøre... og jammen er det ikke tid for å stille klokken også!
Det er ett sikkert tegn på at vi går mot sommeren! Nå blir dagen en time lenger...hm.. den timen skal nok få bein å gå på hihi:)

I går startet jeg å male taket på loftstuen vår, der hadde vi nemlig gul trepanel (!) Det begynner å bli ganske så mye lysere der oppe allerede, selv om jeg bare har rukket ett strøk med sperregrunn. Jeg kommer med oppdateringer om litt :)


Håper dere får en fin helg, med deilig vår vær og litt vår aktiviteter, enten inne eller ute i hagen :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar